DEĞİŞİM

 

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.zeropoint.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve etiketleri kopartılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "15 GÜN"dür.

Abiye ürünlerinin aynı gün içerisinde iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi kabul edilmeyecektir.

 

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

1 - www.zeropoint.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve etiketleri kopartılmamış olması şartıyla, değişimini yapmak istediğiniz ürünü faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan merkez adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Yurtiçikargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.

2 - Ürününüz bize  ulaştığında kontrol edilecek ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadesi veya değişim işleminiz yapılacaktır.

3 - İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

 

 

Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1 - Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2 - Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücretini biz karşılıyoruz.

3 - İndirimli ürünlerde değişim ve iade KESİNLİKLE YOKTUR.

 

 

İPTAL & İADE

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

1 - Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

2 - Durum Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü Zeropoint adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

 

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

 

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 

 

* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

* DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİKARGO  İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.

* DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.

* İNDİRİM, SON ŞANS, TEK KALANLAR VE AKSESUAR KATEGORİSİNDE OLAN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR.

 

Centilmen Konfeksiyon - Mete Gürsel'in internet yüzü olan www.zeropoint.com.tr' den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR